Birşey merak ediyorum insanların kucağına gitmeyen, gördüğü tanıdığı insanlara bile gitmeyen kucağa alınınca anne anne diyen yeri gelince babası varken bile anne diyen bir 20 aylık cocuk sizce normal mi? Duşa girmek istiyorum ama duşa girmemi istemiyor ağlıyor. Düzelecek düzelecek diye bekliyorum ama hala bazı şeyler yerinde sayıyor. Bağımlılığı cok fazla sürekli onla ilgilenmemi istiyor. Evet anlıyorum ama beni yıpratıyor gücüm tükeniyor… sizce normalmi? Yada bu kadar bagımlılığın baska sebebi varmı?