Kızlar bebeğim 9 aylık 5 ayından beri özellikle ellerini devamlı büküyor yani nasıl anlatacağımı da bilemedim de dans ederken ellerimizi kıvırırız ya oryantal de falan onun gibi yani umarım anlatabilmişimdir 😀 devamlı böyle aşırı heyecanlı heyecanlı hareketleri var ve devamlı yapıyor bunu ellerini bilekten oynatıyor hastanede bir bayan ile bu yüzden tartıştım bana bu hareketlerin normal olmadığını söyledi panik atağı olan bir insanım kafama şüphe soktu benimde. Oğlum mama ile besleniyor maması arabada kalmıştı yarım saatlik işimiz kalmıştı ve oğlumu oyalamaya çalışıyordum hem aç hem uykusuz tepeme tepeme tırmandı en son horoz açtım oğluma çizgi film olarak değil de gif gibi düşünün horozu çok seviyor oyalansın diye 5 dk yanımda ki bir bayan bana senin oğlunun yaptığı hareketleri görüyor musun benim oğlumda böyleydi böyleydiden kastı ellerini ve ayaklarını devamlı hareket ettirmesi otizm şüphesi ile doktora gittik biz dedi yani Hanım efendi dedim işte sen çizgi film izletmezsin bebeğine otizm yapacaksın benim oğlum şimdi 11 yaşında devamlı telefon tablet elinde otizm değil ama psikolojisi bozuk muş daha birsürü şey vs dedi bende birkaç cevap verip ayrıldım ordan şimdi benim içime şüphe soktu böyle bir durum olabilir mi otizm de.