ece_arel
Canim sadece 3 ogun .
Ara ogun yok, arada atistirmalik yok, kahvalti yemedi, aman bir saat sonra sunu vereyim yok.
Ek gida net, kahvalti saatinde yemediyse bile, artik ogle yemeginden once birsey teklif etmiyorum.
Net oldum 😅
Yemesi %70duzeldi…
Meger ara ogunler cok tikiyormus ya,
Ama istedigi zaman emziririm, bunda bi sinir koymadim hic😅
Henuz bu duzene baslayali birkac gun oldu.