Deletedmom0340 Emine1414 29 Mart doğumluyuz bizde. Ek gıdayı hiç bir şekilde yemiyoruz sadece anne sütü ile devam ediyoruz. Su bile içmiyoruz.6. Ayda 73 cm 8600 kiloydu ama bu ay kontrole götürmedim. Henüz dişlerimiz yok konuşmuyoruz dA sadece aaaa eeee dıye bağırıyoruz. 5,5 aylıktan itibaren desteksız oturuyor ama emekleme belirtisi yok hiç. Beni ve babasını cok ıyı tanıyor yanından ayrılmaya kalk basıyor cıglıgı. Alkış yapıyoruz bırde mutlu olunca onun dısında bırsey yok bızde
Balkizannesi Emine1414 maalesef ki 4 buçuk aydan bu yana sadece mama veriyorum 😞 şuan akşam yemeğini 6 veya 7 gibi yiyor saat 9 10 gibi mama iciriyorum uyumuş oluyor 8 buçuk gibi daha sonra gece 12 veya 1 gibi tekrar veriyorum bir de sabah 6 veya 7 gibi veriyorum bazen uyanamıyorum 8 buçuk gibi uyandığında direkt kahvaltısını veriyorum
Duyguerol726 Balkizannesi merhaba benim kizimda 13 mart dogumlu aynı sizinki gibi cadi ve bazen cok güzel yiyo bazen hic yemio suyu bile iciremiorum bizimki bütün evi yuvarlanarak gezio bide sürekli ayakta durmak yürümek istio gece uykusundan bile bu sekilde kalkio aglayarak kaldir beni die uzanio ayaga dikildiginde heme susuyo 🤩
Balkizannesi Duyguerol726 napmak lazım bu sıpaları 🙈😍 aslında benim kızımın elleri ve ayakları çok hareketli 3 aylıkken oturmak iç in ellerini uzatıyor kafasını kaldırıyordu ama vücudunun geri kalan kısmı yayılgan 😂😂 bu kelimeyi de şuan uydurdum 🤪 aslında bazen tedirgin oluyorum hareketleri ayına göre geride mi diye yapmamam lazım ama istemeden de olsa akranlarının gelişimini duydukça sorguluyorum kilosundan mi huyundan mi bilemedim 😕
Haticecertt 22 mart doğumlu kızım kilosu biraz düşük gidiyor ama sorun etmiyorum saglıklı çok şükür. Sadece anne sütü alıyor ek gıda cok sevemedi tadımlık gidiyoruz yemezse zorlamıyorum. En büyük sorunumuz uyku. Onu cok takıyorum kafaya. Desteksiz oturabiliyor. Daha emekleme ve konuşma yok ama. Yüzüstü dönünce sinirlenip ağlıyor sırf o yuzden uyandığı bile oluyor nasıl emeklicek merak ediyorum.
Duyguerol726 Balkizannesi bence sakin sorgulama her bebek farklidir kimi bebek emekler kimi bebek direk yürür kimi yer kimi yemez sen anne olarak elinden geleni yapiosundur eminim bazi insanlarda bana diolar aaa hala emeklemio mu hayie diorum emeklemeside sart degil soncta her cocuk farkli
22essamieray Emine1414 benim minigimde 26 mart dogunlu desteksiz oturuyor emekliyor bilincli sylemesede anne dyo arada. ama gun icinde kendi kendine cok konusur . kulagina egilip sarki sylememi cok sevyr. ek gida cok vermyrm cesitli corba muhallebi yapiyrm ama tadimlik gidiyrz. anne sutu daha onemli simdilik. herseyi eline veryrm zaten o yiyo kendi kendine %75 yere dokulsede sorun degil ❤ disimiz hala yok ama
nihan_arslan 19 mart doğumlu oğlum desteksiz oturuyor, emeklemeye başladı bu hafta:) , anne , baba, mama diyor şükürrrre🙏🏻🙏🏻
dilara5258 25mart dogumluyuz emekliyoruz 6.disimizi cikariyoruz cok erkenciyiz o konuda uyku duzenimiz hic yok cok gec yatiyo erken kalkiyo bi turlu one cekemedim uykusunu ek gida bazen yiyo bazen yemiyo israr etmiyorum ama kilomuz iyi cok sukur 🥰
Martannesi03 Emine1414 9 mart 🖐️ alt dişler çıktı 😊 çok şükür büyük Bi sorun yok bazı geceler 500 kere uyanması dışında 😁 Bi gün diyorum maşallah uyuyo kuzum ertesi gün vık vık 1 saate 1 🙄
Songul_06 20 mart dogumlu desteksiz oturuyo emekliyo her yere tutunarak ayaga kalkiyo baba anne mama maamm (su) 😁ben sallarım o ninnisini mırildar 🤣 dis henuz yok ama belirtiler tavan gece uykumuz sikıntılı genelde mutlu bi bebek
Sahram Emine1414 13 Mart doğumluyuz. 6 aylıkken emeklemeye başladık yürütecte baya ordan oraya yürüyoruz tutunup kalkiyoruz ama hala dis çıkarmadık ☺️ 2 aylıktan beri de anne diyoruz bir aydir dede demeye de başladık baba yok😂