Arkadaşlar iki aylık bebeğim var doğumdan önce günde bir yada iki kez büyük tuvalete çıkardım metabolizmam çok güzel çalışırdı ama şuanda bazen iki günde bir çıkabiliyorum yada afedersiniz ama çok az çıkıyor. Emzirmeyle bir alakası olabilir mi? Ya da bebekten dolayı hızlı bir şekilde yapmaya çalıştığım uzun kalamadığı için mi bilmiyorum Bu durumu yaşayan var mı ? Metabolizma hızlandırmak için ne yapabilirim ? (Kabızlık durumu yok)