Gmzce 2.uykuya yatırırken uyumak istemiyordu geceleri sık sık uyanıyordu galan bu sebeplerden tek uykuya geçtik
Zaten 14 aylık olana kadar da bazı günler tek uyku uyuyordu ama düzensiz oluyordu ve yetmiyordu. Sabah 8 9 gibi kalkarız genelde hatta bazen 10da kalkarız. İlk zamanlar 12 1 gibi uykusu geliyordu alışma sürecinde olduğu için uzun uyumuyordu ve gece uykusu saatine kadar aşırı uykusu geliyordu dayanamıyordu. Ben de 12 1 gibi uykusu gelince hep oyaladım hava güzelse dışarı çıktık kötüyse evde balkonda falan oyalandık gibi. Genelde saat 2den önce yatirmazdim, dışarı çıktık diyelim eve gel alt değişimi üst değişimi çorba ısırıp yatiriyordum. Hem temiz hava aldığı için hemde karnı tok yattığı için 2 saat falan uyumaya başladı. 4 gibi kalkardi akşam 9 9 buçuk gibi de gece uykusuna yatardık. Hala bu düzende devam ediyoruz tabi bazen saatler yarım saat 1 saat ileri ya da geri şeklinde değişiyor. Geceleri de kesintisiz uyumuyor tabi ki hala gece beslenmesi devam ettiği için. Ama gündüzleri tek ve uzun süren bir uyku bana iyi geliyor, çocuğuma da tabi ki.