Nazandefne 38 gün önce dogum yaptım o gunden bu gune emzırıyorum goğsümün ucunda yani süt gelen yerınde hep bı benek kırmızılık vardı bugun orası kanamıs emzırırken bebegım kan kustu hep sızce neden yada yaşayan varmı
hunilimomy Nazandefne mastit olmus veya göğüs ucu yaraniz olmuştur bundan dolayı aciyordur bebek süt emerken kanda emdiği için normal
Hellomoto Nazandefne geçmiş olsun üstte kalsın hiç bilmiyorum ben olsam hemen doktora giderdim bebek kan küsmüş kıyamam
Nazandefne hunilimomy gogus ucu yarası degıl orası sut gelme yerı gıbıydı ama kırmızı ve tıkanık gıbıydı ve o gogsum acıyodu sureklı bugun acılmıs orası ve kan akmıs
Nazandefne hunilimomy surekli nemlendırıyorm nemlı kalması icin kucuk bi poset parcası koyuyorm kurumasın dıye
Nazandefne hunilimomy acık kaldıgında kuruyo ve hiç dayanamıyorm gümüs kapagıda dün burda gordum bilmiyodum hiç kullancam tesekkurederim