chicharitoo yani sizi tatmin ediyorsa aile hekimi akrabalarınız veya sağlık ocağı, başka doktora gerek yoktur. Ben dediğim gibi sağlık ocağında doktor hiç görmedi benim bebeğimi. İlk aylarda belli başlı muayeneleri oluyor doktorların işte göz refleksi , ellerinden tutunca başını kaldırıyor mı bırakınca verdiği bir tepki var ona bakıyorlar, mesela kalça çıkığı için bacak boğumlarına bakıyor, emzirme konusunda destek oldu bana . Sakral gamzesi vardı , Mesela hafif tortikollisi vardı , egzersiz verdi ilerlemeden geçti , bunu sağlık ocağı görmedi hiç. Mesela ben bir defasında az kilo aldığı için üzülmüştüm doktora söylediğimde kilosu boyu herşeyi normal ama buradaki bakışları etrafa bakışı dikkati var ya onlar daha önemli benim için demişti. Mesela böyle şeyler benim için önemli yani. E bir de özel aşıları oluyor . Artık büyüdüyse tabi doktor ihtiyacı da azalıyor sadece gerekli olduğunda götürmek yeterli ama ilk aylar önemli bence ☺️