Defnosums Elimde hiç kullanılmamış 1 kanguru var 170 tl Ben 100 e veriyorum sıfır isteyenler iletisime geçebilir
Trakonya45 Kanguru almak isteyenler varsa solomonbaby siyah kuşlu modeli var elimde fazlalık ilgilenen olursa mesaj atın instagramdan fotolarını atabilirim
Mbay Kızlar bende kangurumu satıyorum yeni aldık kızım hiç sevmedi o yüzden KULLANMADIK. Solomon baby kanguru muz yenidoğan Aparatı ve çantası mevcut. Ben 215 e aldım 150 Ye satıyorum ilgilenen olursa detaylı resim yollayabilirim İnstagram @buseorcin
Tulay09 Neredeyse Hiçbir bebek kanguru sevmiyor herkes satıyor boşuna almayın ya da deneyin öyle alın sizinde paranız boşuna gitmesin
DefneErcis Cybex 2 go kangurum var. Kızım durmadığı için satıyorum. Adac testinden geçmiş üstelik. 170 ₺ düşündüm ama 135 ₺ ye satabilirim isteyen olursa. 350₺ ye almıştım . Ergonomik ve çok rahat
DefneErcis Elifdursun evet durabilir instagram kullanıyor musunuz Sevim.munirr instagram adresim mesaj atar mısınız