Naciyeylmz Eşim sadece wahatsaptan kutladı sağolsun istense geç geldi normal bir gündü ama bir yanım dioki bisiler alabilirdi kek bile olsa verse sarilsak bir yanım ne istiosun kutladı sizce hangisi ve .sizin nasıldı
Berilsmom13 Naciyeylmz hava güzeldi malum eltimler görüncemler hep beraber gezmeye çıktık parktaydık papatya toplamışlardı kızıma vermiş geldiler ikisi anneler günün kutlu olsun annesi dedi :)