Elini çok emdiğinden gelişmeyecek mi? Yahu böyle cahil cahil konuşanların ağzına kürekle vurmak istiyorum. Öncelikle bebekler bu dönemde her şeyi elleri ve ağızlarıyla keşfederler bu döneme oral dönem denir. Siz çorap ve eldiven takarak ona kelepçe takmış gibi oluyorsunuz. Bırakın keşfetsin, gayet normal. Ayrıca diş dönemi de yaklaştığı için(kimi bebek 4 aylık bile çıkarır) kaşıyor bebişler. Lütfen eldiven ve çorap kullanmayınız!