miniksavasciveannesi Kizlar ogluma ogretemiyorum birsey .s babasina bile anne diyo benim annesi oldumu biliyo bilincli diyo ama doger herkesede anne diyo birtek anne bu durumu nasil gelistirebilirim ??
Selom miniksavasciveannesi benım oğlumda bir ara gördüğü adamlara baba diyordu çok kısa sürmüştü normal olsa gerek şuan artık adamlara amca diyor zamanla öğreniyorlar
oglumubeklerken miniksavasciveannesi oğlum 9 aylıkken baba dedi, 16 aylıkken Anne dedi. Anne demeye başlayana kadar bana baba diyordu valla neyse Anne demeye başladı da kurtuldum baba demesinden 😅 ama şu an hala dedesine baba diyor mesela ne zaman dede demeye başlayacak acaba onu bekliyoruz merakla 🙂 16 Ay 24 günlük bu arada
miniksavasciveannesi Berilsmom13 ay inslah uzun zamandir boyle ameliyatindan once gayet anne baba dede abla al yapiyodu ama sonrasinda bitek anne kaldı
miniksavasciveannesi Selom uzun zaman oldu bnmkide 4.5 aydır belkide.s ameliyat oncesi gene baska cumleler diyodu
miniksavasciveannesi oglumubeklerken 🤷🏻♀️ tekrarlamada yapmiyo beni baba diyorum anne diyo baba diyorum gene anne diyo 😅 bilerek inatlasir gibi