Ruya1993 tugcedogan 1 gün kaldık bizimki ağır bir form değildi en sık görülen türü demişti doktor.bu arada ameliyatı 2 saat sürmüştü
tugcedogan Ruya1993 Anladım verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim bize 10 gün kalcaksınız sondalı dediler ve tek refakatçı dediler devlet hastanesinde yaptırıcaz
Ruya1993 tugcedogan ameliyata gireken bebek aç oluyor sonrasında da 1 saat yemek verilmiyor. O yüzden ameliyat sonrası ilk 1 2 saat zor diyebilirim.
tugcedogan Ruya1993 eyvah eyvah ozaman bizimki stres anında biberon arayan bir bebek biberon da rahatlıyor o bizi çok zorlayacak
Lezginka Bizim ameliyatımız başarısız oldu, 2.kez ameliyat olucaz. Hipospadias kanayan yaram, umarım sizinki çooook iyi geçer, çok
tugcedogan Lezginka bizde 20 aydır hastaneye gidip geliyoruz inanın ki artık doktorlar bile şaşırıyor ilk defa bu kadar gelip ameliyat olamadan dönen hastasınız diye hep bir engel ama vardır her şeyde bir hayır diyoruz kalbimizi niyetimizi bozmuyoruz Rabbim inşallah sizin yavrunuza da şafi ismi ile şifa versin bizede o ihtimalin olabileceğini söylediler en başta bir kez olacak bitecek diyerek kafanızda öyle konumlandırma yapmayın demişlerdi 2 - 3 kez yaşayanlar var demişlerdi hayırlısı Allah’tan 🙏🌸
rilanja tugcedogan bizde ameliyat esnasında covit oldu hem ameliyat hem yüksek ateş çok zordu geçmiş olsun
Efemomyy tugcedogan öncellikle çok geçmiş olsun benim oğlumda olacak süreçi bende çok merak ediyorum çok da tedirginm
tugcedogan Efemomyy bizim ameliyat yine ertelendi ameliyatı yapacak dkktor hastalanmış rapor almış bir hafta da 3.kez elimizde valizle geri döndük umarım sizin için her şey hayırlı sağlıklı olur 🙏
Efemomyy tugcedogan amin inşallah sizinkini de Rabbim kolaylaştırsn Bian önce yapmak nasip olsun en ağrısız şekilde
Burcinnnn0907 Merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun herkese bizde ameliyat olcaz çok korkuyorum eğrilik yapışıklık vs yok idrar kanalı açılacak sadece 1 yaşı bekleyin dediler odada uyutup mu alıyorlar ameliyata travma yaratmasından çok korkuyorum benden hiç ayrılamıyor çünkü bana bağımlı resmen odada mı uyuşturuyorlar yoksa ameliyatta mı
tugcedogan Burcinnnn0907 merhaba bizim genel anestezi ile olacakmış ameliyathanede ama tabi hastaneye göre ya da duruma göre değişiklik oluyor mu bir bilgim yok.Allah sizin bebeğinizede sağlık sıhhat versin inşallah. Sağlığına hayırlısı ile kavuşsun 🙏
meri10 tugcedogan aslinda ayni gun cikaracakti,ama ameliyatimiz gec bitti bu gece kalin dedi balikesirden izmire gitmistik cocuk uroloji ibrahim ulman doktorumuz,sondamiz 1 hafta kaldi evdeyken
meri10 tugcedogan aslinda ayni gun cikaracakti,ama ameliyatimiz gec bitti bu gece kalin dedi balikesirden izmire gitmistik cocuk uroloji ibrahim ulman doktorumuz