Angelss12 benimde 2 gün önce 1 yaşındaki kızım düştü. Gece çok ağladı susturamadım en son yatağa yanıma aldım ve uyuyakalmisiz ikimizde, gözümü ağlama sesine açtım yatağın yanına düşmüş. o kadar kötü bir durum ki o an insanın içi bir tuhaf oluyor ve suçluluk duyuyor, sonrasında çok şükür bir sıkıntı olmadı uyuduk tekrardan. Rabbim herkesin yavrusunu korusun