Egesem ben yanındayken veriyorum, şu an 7 aylık bebe bisküvisini, ekmeği, meyveleri, sebzeleri kendisi yiyor. Önüne koyunca alıp direk ağzına götürür, yoğurdu da alıştırma bardağında içiyor. 6 aylıkken başladım dişi olmadığı halde bebe bisküvisini yarısını döke saça yerdi, 2 gün sonra dişi patladı, daha iyi yemeye başladı. Eline aldığı anda ağzına götürür, bence bir kere cesaret edin gerisi gelir. 😁