arkadaşlar sizin bebişlere de oluyor mu, benim Bebeğim bazen uykusundan sıçrayarak uyanıyor, gözlerini de korkmuş bir şekilde kocaman açıyor, bir iki saniye öyle bakıyor iç çekerek, sonra dudaklarını büzüp yüksek sesle bir ağlıyor ki içim dayanmıyor. kucaklıyorum, pışpışlıyorum sonradan sakinleşiyor. çok üzülüyorum o haline anlamıyorum da. elleri battaniyenin dışında oluyor, kundaklasam olmaz mı acaba. Bebegim 2bucuk aylık..aynisini bikaç kez yaşadım. Internette epilepsi filan yazıyor. Kac gecedir uyuyamiyorum.