0000Bahar bu çok önemli gerçekten de, şanslıyız bu konu da. Bexsero genelinde çocuklarda ağır etki ediyor. Bizim ebemiz özel aşılarla diğer aşıları hiç bir arada yapmadı hep bi aralıklı olsun istedi. Zorlanmadık o yüzden. Dün 1 yaş aşısı olduk ilk kez bunlardan çok ağladı ve biraz huysuzluk yaptı (2 kol bir bacaktan olduk ) gece zor geçti.