2 yaşında ikizlerim var 34 haftalık doğdular biraz geride olabilir erken doğduğu için diye düşünüyordum ama artık anne baba kelmesini bile kullanmıyorlar yaşıtlarına baktığımda 2 kelimeli cümle bile kuruyorlar anne baba kelmesi ağzından çıkıyor ama bunu bilinçli söylemediğini biliyorum çok husursuzm doktor randevusu Aldm zaten ama evde bu durumu nasıl geliştirebilirim