Bebeğim 5 ay 6 günlük doktor kontrolüne gidince bebeğimin dudak kısımlarında hafif morluk fark etti doktorumuz kardiyoloji ye götürmemizi söyledi kendisi kalpbini bir çok kez dinledi bişey yok gibi dedi hamileyken detaylı ultrasonda da bakılmıştı hiç bir sorun yok denmişti başka herhangi bir belirti veya bişey yok bebeğimde çok şükür ama benim içime kuşku düştü böyle bişey yaşayan veya çevresinde olan var mı?