Ebruarslann merhaba,27 günlük kızım var benimde.Doktoru ne krem kullanıyorsunuz dediğinde Bepantol baby ve sebamed pişik kremi aldım demiştim, altını her aldığında bir sebamed bir bepantol sür dedi ,öyle de yaptım bu güne kadar hiç pişik olmadı. Siz de deneyin isterseniz,geçmiş olsun