Gmzeycl Merhaba aptamil kullaniyorum ama yeteri kadar kilo almiyor hangi mama daha iyi kilo yapiyor tavsiyeleriniz neler doktorunuz hangi mamayi kullanmanizi tavsiye etti
Dilan9900 Gmzeycl merhaba benimde oğlum 2aylık aptamıl kullanıyoduk + anne sütü sütüm yaramıyormuş mamada yaramamış 18günde 300gr almıştı mamayı hipp organık combıotıc ıle değiştik 12günde 650gr almış
Cocolingo Gmzeycl biz ilk doğduğunda sma ile başladık ilk aylar min 1 kilo aldırıyordu sonraki aylarda hareketler artınca zaten kilo alımı yavaşlıyor
Elyamm Gmzeycl bence Aptamile göre daha iyi.Bizde kızım kabız oldu zorlandı bi kaç gün ve gaz oldu diye değiştik aptamşle geçtik ama doktorumuz gaz için damla verdi sma ya geöeceğzi
Gmzeycl Elyamm bende aptamil kullaniyorum gaz sorunumuz ykk cok sukur ama kilo alimi icin degistirmek istiyorum sma yada bebelac oneriliyor kararsizim