Benim oğlumda 13 tü doğduğunda sonra 15 gün takip indi çıktı derken en son 23 oldu bi anda yatış yapıldı 1 gece ışık tedavisi aldı sabah bi geldi yanıma pamuk gibi inanamadım benim oğlum olduğuna bişey daha da yükselmedi geçti gitti çok şükür şuan 3 aylığız