durulice Anneler Haziran’da bebeğim 1 yaşında olacak ayakkabı markası önerir misiniz genelde vicco öneriyorlar ama 400 TL çok geldi bana bilmiyorum başka markalarda nasıl ama 😂 daha ucuz bir marka yok mu önerebileceginiz
Deva22 durulice böyle şeyleri ben hep erkenden aldın kızım 13 aylık iki tane vicco ayakkabı aldım en son aldığımı 175 liraya aldım bir kaç ay önce. Takip ederseniz hepsin buradada yüzde 30 falan indirimi oluyor. Gerçekten çok rahat bebekler için çok da hafif. İgor da aldım kışın ama o baya ağır vicco ya göre