Cagnimanne daha ilk gün çok normal kararlıysanız pes etmeyin☺️ benim kızım 28 aylık bugün 9. günümüzdü. İlk 3 gün geleni bıraktı üzerine. Çok az lazımlığa denk getirebildik. 4. gün öğleden sonra çişi geldiğinde sallanmaya kendini sıkmaya başladı götürdüm lazımlığa yaptı. Diğer günler çok az kaçırma oldu hatta şu 3 gündür günü kazasız kapatıyoruz. Kendisi söylemiyor ama sinyaller veriyor bariz bi kıvranma var. Lazımlığa yapınca beraber klozete döküp ‘bay bay çiş’, ‘bay hay kaka’ diyoruz kendi sifona basıyor ellerini yıkıyoruz filan bunlarla çok mutlu oluyor. İlk defa dün ben mutfaktayken koşarak geldi ‘ne oldu çişin mi geldi’ dedim ‘hayiy tata anne’ dedi gittik kakasını yaptı. Sizinkide zamanla alışacaktır merak etmeyin.
Gece konusunda ben bağlıyorum çünkü sabaha kadar çok kez çiş yapıyor. Birini görsem değiştirsem öbürünü denk getiremem üşür diye korktum açıkçası. Uyandırıp arada yaptırsam geri uyumayaz huyunu biliyorum. O yüzden bağladım ama 4 gündür kuru uyanıyor hiç yapmamış oluyor. Bende bağlamayı bırakacağım. Hatta bu sabah ay ay ay seslerine uyandım bir baktım yatağında bir o tarafa bir bu tarafa koşuyor ‘ne oldu çişin mi geldi’ dedim geldi dedi koştuk lazımlığa yaptık. Sizde pes etmeyin 15 dakikada 4 kez külot değiştirdik bazen ama zamanla çişi tutmayı öğreniyorlar büyük insan gibi.