Loran canim ebn hamileligim boyunca bunlari arastirdimm coknistedigim arabalar oldu ama esim’asla o paralari verme dedi 800 bile vermiyodu dusun yani😂 sonra herkes dediki asla travel alma keisnlikle baston al ztn kis geldi az cikarsin anca avm baharada bebegin tam bastonluk dediler.. su an 50 gunluk.
ve ben sonra su ufacik bavuk gibi olan cabin arabalarini arastirdim ama herkes hemen kucukdugunu iyi olmadigini vs soyluyo biraz ufaklar. Sonra dedim bari iyi bi baston aliyim. Chicco lite way istedim oda pahali arkadas. Ve babyhome bh 106 ile karsilastim😍 480 tl aldi kaynim hediye olarak valla efsaneeeee surusu ici kalitesii bayildim 50 gunluk bebegimle disari ciktim oda cok sevdiii😍😍