oglumuz01 Öğlen 12 de geldi süt kaynattım 4 de mayaladım 8 de baktım tutmamış 1 saat fırına koydum googleden baktm tutmadı. 10 buçuk gibi de kaynar suya oturttum. Tutmuş gibi duruyor. Kıvam aldı. Bozulmuş mudur acaba dışarda bekledi ya bebeğime yedircektim
Havvaa-Nilasya Bisey olmamıştır benimde bazen oluyo tutmuyo ben hemen sıcak fırına koyup bekletiyorum tutuyo biraz ama eksi oluyo