Kızlar merhaba benim bebeğim 7 aylık ek gıda veriyorum ve 6. Ayında tartığımızda 9 kiloydu. Ben de kilosunun iyi olduğunu düşünerek ve ek gıdaya başlamış olmanın rahatlığı ile diyete başladım. Yaklaşık 1 haftadır diyetteyim ama çok sıkı bir diyet değil tam buğday ekmeğimi yumurtamı vs yerim sadece ABur cuburu hayatımdan çıkardım ve yeme saatlerime dikkat ediyorum. Ayrıca 2 kilo da verdim ama bebeğimi tarttım o da zayıflamış 4oo g vermiş. Acaba benim diyetimle mi ilgili yoksa hareketlendiği için mi anlamadım. Sizce ?