Kızlar merhaba
Bugün parkta oğluma oynadığı bir çocuk vurdu neyse annesi uyardı falan oğlum ilk küstü, küstü derken bir dk bile değil sonra tekrar oynamak istedi dedim çocuklar oynasın oynayın arkadaşsiniz vurmayın falan çocuk oynamadı istemiyorum falan dedi bu arada 4.5 yaşında benim oğlumda 3 .5 yaşında oğlum benle oyaniyor diye epeyi agladi neyse sonra oynarsınız falan diyorum ben başka çocukla oynamak istedi oda oynamadı iyice ağladı bu gibi durum çok yaşıyoruz . İnanılmaz derecede çocuk canlısı sosyal bir çocuk evet çok güzel ama biri oynamasın ağlıyor üzülüyor bu yaşında küçük açıkçası nasıl anlatacağımi şaşırdım oğluma oynamak istemediklerinde aglamamasi gerektigini bu durum benide üzüyor nedense ama yinede ret edildiğinde çocuk evet ama bu kadar ağlamaktan yizade tepkisini değiştirmeyi nasıl başarabiliriz bilmiyorum