Buket57 Kızlar hem anne sütü hem mama kullanıyorum anne sütü olunca hangi mama kullandığımın önemi var mı acaba ? Bebelac gold kullanmaya başladım aptamil gaz yaptı.
edafmo Buket57 bebeğim küvezdeyken doktor hipp cambiotic önermişti 3.5 aylık olmak üzere hala kullanıyorum normalde de gazlı bir bebeğim var ama mamayı içince ayrıdam daha çok sancılanma falan yaşamıyoruz