3 ay 24 günlük bebeğim var anne sütü alıyor geceleri 1 defa uyanıyordu zorlanmıyorum ama şu ara her saat başı ağlayarak uyanıyor uyku eğitimi düşünüyorum. Biraz bahsedermisiniz süreç nasıl ilerliyor neler yaptınız? Başlamadan önce yapabilir miyim merak ediyorum