ozomom ❗️Joie every stage fx 0-36 kg ❗️Britax Römer trifix 2 ı-size 9-18 kg Oto koltukları arasında kaldım hangisini almalıyım sizce, kullanan annelerimizden öneri bekliyorum😊 Bir de 9-18 kg olması oto koltuğunda çok mu dezavantaj olur 🤔
Mercosey ozomom 9 kilo demek neredeyse yaşından sonra kullanmak demek. Eğer çok sık seyahat eden biri değilseniz 9-18 sıkıntı olmaz. Ya da ekstradan bebek arabanızın da arabaya takılan puseti varsa mesela. Ben joie olanı kullanıyorum bu arada memnunuz.
edafmo ozomom 0-36 olan daha uzun süreli kullanıma uygun bende bakıyorum oto koltuğu 0-36 olanlardan alacağım büyük ihtimalle
ozomom Mercosey evet o konuda biraz tereddütte kaldım römer çok iyi diyor herkes ama kilo aralığı çok az, eşimin memleketi çok uzak oraya giderken sorun olabilir belki ileride kızım şu an 15 aylık
ozomom edafmo evet galiba ben de 0-36 olanı tercih edeceğim diğeri adac testlerinden geçmiş daha güven verdi ama kilo aralığı çok az 😢