Gnsdrn 1 aylık oğlum var. 3 4 gundur kaka yapamıyor. Karnı cok şiş ve kakası var. Hergun fitil koyuyorum onu da dr vermıstı. Fitili koymamla kakaların cıkması bir oluyor. Hergun bunu yapmak ıstemıyorum. Alıskanlık olmasından korkuyorum. Var mı önerisi olan?
yumosbaby Gnsdrn eğer ek olarak mama kullanıyorsanız her gün sabahları mamasının içine 3 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsiniz bizim doktorumuz önermişti ama yine sizde doktorunuza sorun yanlış yönlendirmek istemem her bebek farklı sonuçta belki ona iyi gelmeyebilir
Papatya14 Gnsdrn canım bir çay kaşığı şeker ve kimyonu sıcak suya at ılık olarak sabah akşam iç kendin ben çok faydasını gördüm hemen şuan yapabilirsin sütünden geçer
Esrakdr Gnsdrn fitil kullanma canım benim çok canı acır . Benim oğlan da aynı senin ki gibi. Bugün eczaneye gittim tatlı badem yağı verdiler 2 3 güne bı ver dediler bı araştır istersen. Ben hakiki zeytin yağı veriyodum
aayysee1 Fitili çok sık kullanmayın zira bebekte alışkanlık olur o olmadan yapamaz . Duş aldırın duş esnasında karnına dairesel hareketlerle masaj yapın çıktıktan sonrada masaj yağı ile de yapın biraz rahatlayacaktır ha birde anne sütü alıyorsa bir hafta ya kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor gaz ı vardır gaz için de dediklerimi yaparsa rahatlar
Gnsdrn aayysee1 sadece anne sütü alıyor fakat cok ıkınıyor ve aglıyor. Ondan fitil yapma gereği duyuyorum :(
Gnsdrn yumosbaby mama kullanmıyor. Sadece anne sütü alıyor. Zeytınyagını cok duydum ama içirmedim hıc.
Ggercn Tuvalet pozisyonuna getirin kucağınızda tutun , lavaboya götürün tutun biraz 10,15 dk tuvalet pozisyonunda hemen yapar
Katun Gnsdrn fitil kullanmayın. Şuan normal kaka aralığının uzaması. Masaj vs yapabilirsiniz mama veriyorsanız mamaya zeytinyağı koyun