pamukseker_ aman boşver takma ya zayıf ol nolcak bende 172 boyundayım kilom 55 bana da çok zayıfsın diyorlar asla umursamıyorum ben zayıf olmayı seviyorum bikaç kilo alınca psikolojim bozuluyor hemen diyet yapıyorum bence harika bişey zayıf olmak bide giyinmesini bilirsen tamamdır kimse benim çocuğum olduğuna bile inanmıyor aşırı bakımlıyım kimseyi takma sen kendine güzelce bak hayatını yaşa