Egemm ben de oğluma 1 hafta önce yaptırdım. 3Ay 6 günlüktü. Lokal oldu. İğne olurken ağladı sadece. Çıktığında gülücükler saçıyordu. Anestezi geçtikten sonra ağrısı oldu. Doktorumuz fitil ve krem verdi. Sadece olduğu gün 3 defa yarım fitil verdim. Ağlamaya başlayınca. Ve mutlaka karton bardağı ortadan kesip üzerine koyun öyle bezleyin.bez sürtmediği için çabuk iyileşiyor. Zaten pansuman falan yapmıyorsunuz. Krem sürüyorsunuz sabah öğlen akşam. Ertesi gün ne ağrısı oldu ne bir şeyi. Daha da fitil vermedim. Sadece ilk günü ağladı. Korkmayın🙏❤️