Fatmademirdag bir tane doktordan dinlemiştim 6 ay ek gıdaya başlamak için çok geç bir süre 4 aylıkken başlamak gerekiyor yani ufaktan ufaktan. Ben pek çok kişiden duydum 6 ay dan sonra başlayanlar genelde ek gıdaya alışmakta zorlanıyor. Eskiden annemler de öyle yaparlarmış 4 aylıkken başlarlarmış. Size verebileceğim tavsiye yoğurtla başlayın. Bardakla daha kolay başlıyorlar. Çorba yapıp bardağı koyup verebilirsiniz