Eslimebrar Merhaba kizlar bugün 4 aylık asimizi olduk. Ebemiz kan damlasi olarak vegaferon verdi ama ben kullanmak istemiyorum çünkü bazı yakınlarının çocuklarıninin dişlerinde karartma yaptı siz hangi damlayı kullanıyorsunuz veya hangisini önerirsiniz ?
asena0609 Eslimebrar newvit içeriği temiz ama bütün demir ilaçları dişlerde sararma yapabilir şırıngayla dişlerin gerisinden verip düzenli olarak dişlerini temizlemeniz lazım
Mustafam-elifim Beraninannesii ocean mikrofer kaç damla kullaniyorsunuz bende şimdi ondan aldım kızım 9 aylık üzerinde net bı bilgi yok damla sayısı nasil
Karpuzlu_lolipop Beraninannesii merhaba bende bu ikisini kullanıyorum yani yeni aldım sayılır d3 değil de demir ilacı çok çabuk bitti sizinde mi oyle
Mustafam-elifim Beraninannesii çok teşekkür ederim canım bilmeyincebaslayamamistim kızım 10kilo o zamn 10damla yola basliyorum☺️
Gokyuzumm Eslimebrar Hem doktor hem hemşire önermişti bize de Sizin dediginiz ürün yaramadi bize kabızlık yaptı ve bebeğim sevmedi iciremiyordum. Sideferin tadı da güzel
asena0609 Eslimebrar Bizim henüz dişimiz yok bebekler için annelerin parmağına geçen diş fırçaları var onlarla temizleyebilirsiniz 6 aydan büyükse su verebilirsiniz
Nezzz_ Eslimebrar Kan ilacı ocean microfer kullandım d vitaminde bestıron kullandım organık olmasından kaynaklı portakallı bi kokusu vardı guzeldı sonrası onuda ocean a gectım ikiside aynı marka kullandım 🌸