Kızlr bebeğim 3 aylık anne sütü veriyordum hep ama artık çok az geliyor gibi hissediyorum zaten kiloda çok almamış mama vermek istiyorum golden goat aldım ama ya biberonu ya da mamayı sevmedi sanki. 20 cc den fazla içiremiyorum emiyor emerken de uyuyor o yüzden sık sık emmek istiyor ne yapabilirim bi akıl verin başka mama mı alayım acaba kaç cc içmesi lazım sizce günde