Tecrubelianne gulnurciftci bende ayni durumdayim kararsizim gozumde yemiyor hic rahata alistim ayni seyleri tekrardan yasamak gozumu korkutuyor
seizetheday gulnurciftci maşallah bence yaş farkı şuan iyi gibi bilmem benim oğlum 10 aylık ben istiyorum hatta bekliyorum olursa rahata alışıp tekrardan çocuk yapamam diye düşünüyorum imkan varsa ve kendinize güvenebiliyorsanız olur neden olmasın ben öyle düşünüyorum herkesin kendi fikri
gulnurciftci Tecrubelianne Benimde oğlum çok yaramazdı kolik bi bebekti diş çıkarması bile çok zordu bende rahata şimdi çok alıştım ama bi yandan da oğluma haksızlık yapmak istemiyorum kardeş sevgisini tatsın istiyorum 🤔
gulnurciftci seizetheday Aslında bende istiyorum oğlumda kardeş istiyor hayali kardeş yaratıyo kendine okula başlamadan büyür diyor bi yanım diğer yanımda 1. sınıfı atlatsın öyle mi olsa diyorum o zaman çok mu zor gelir diye düşünmeden edemiyorum
gulnurciftci Hndealnathn Siz zorlandınız mı çevremde de herkes bişey söyleyince insanın kafası karışıyor gerçekten
Hndealnathn gulnurciftci hayır.oglumu ona doya doya buyutmus bana bağımlılığı bitmiş okuma yazmayı öğrenmiş derslerini dahi artık kendi yapabilen bir düzeye erişmiş olması kızımın doğumuyla kendimize kısa sürede bir düzen olusturabilmemizi sağladı. Tek zorlu yani kızımın korona bebeği olmasıydı.oglumla hiç bu denli uzun süre eve tikilmamistik o biraz oğlumda sinir yaptı canı sıkıldıgi için.simdi oğlan 10 yaşında oldu kız 26 aylık. Bu 2 sene nasıl geçti anlamadim. Milletin ne dediği beni hiç ilgilendirmez sizi de ilgilendirmesin. Çünkü maddi manevi bir çocuğa o ancak boş teneke gibi ses çıkaranlar bakmayacak. Önemli olan sizin 2 çocuklu bir hayata ne denli hazır oluşunuz.ben araları az olsa asla yapmazdım şuan bile zorlanıyorum çünkü eşim şehir dışında çalışıyor.2sini de kendi başıma buyutuyorum her yönden tüm iş bana bakiyor. Nasıl olucak nasıl işleri hal yoluna koyucam derken zaman akıp geçiyor iste
Vione 4 ü geçtiyseniz ideal bence. 4-5 en iyisi daha sonrası iyice rahatlığa alışınca zor gelir herhalde. Bizim 3 yaş 2 ay var biraz erken olmuş çok zorlanıyoruz:
Burcuuuuuuuu Kızlarımın arasında 15 yaş var 🤭 eğer imkanınız varsa yaşı çok açmayın çünkü ne kadar rahatlık okadar gözde büyüyo ve yapmak istemiyosun. Ama kardeş her çocuğun hakkı o duyguyu mümkünse tatmalılar 🥰
Cinarveannesi007 gulnurciftci benim bebeğim 11 aylık henüz ve her yönden çok zor bir bebek. Çok yıpranıyorum, yoruluyorum ama ben tek çocuğum, oğlumun kardeşi olsun bu güzel sevgiyi bilsin istiyorum :) oğlum 2-3 yaşına gelince 2.yi yaparım diye düşünüyorum
Deletedmom_112 gulnurciftci benim ikisinin arası Allah nasip ederse 17 ay olacak bi rahata erersem bir daha yapmam diye düşünüyordum, zaten eşim ile de hep 2 çocuk düşünüyorduk o yüzden arayı çok da açmak istemedim.
pinar033 gulnurciftci ikizlerim 12 yaşında ve 19 günlük bebeğim var şu an keşke ikizler 3 4 yaşındayken yapsaydim bidaha şu an çok zoruma gidiyor rahata alisilmisljk var bildiklerimi unutmuşum sifirdan anneliğe başladım resmen bence ideal.olan 3 4 yaş farki