1yasinda oğlum geceleri çok sık uyanmaya başladı beşik artık küçük geliyor döndüğü gibi uyanıyor.doktorumuz artık odasına geçirmemiz gerektiğini söyledi siz bebeklerinizi nasıl odasına alistirdiniz bana bu süreci anlatabilir misiniz çok korkuyorum ya nasıl alistiricam bebeğim çok inatçı