Kızıma iye tedavisi için kültür alındı idrarda lökosit çıkmıştı antibiyotik kullandık ilk verdiğimiz kültürde üreme saptanmadı yazıyordu ama ilaçtan sonra tekrar kültür verdik ve bakteri üreme yazıyor ama doktor tahlil temiz dedi acaba atlamış olabilir mi