Nd12345 biz 5.ayda doktor kararıyla başladık tadımlara. ( kilo alımı bir önceki ayda azdı sonra mamayla toparladık ama dengede tutmak için, bağırsak düzeni sütümün yapısal olarak değişiminden etkilenmişti anlamsızca bi dönem sütüm değişti ve birde sofraya olan ilgisi ve algısı yüksekti bu nedenlerden bazıları ) tadım olarak başladığımız için problem yaşamadık az az veriyorum talebine göre. Doktorumuz 6.aydan sonra alışma sürecinide eklersek kilo alımında durma yada bağırsak düzeninde iyice bozulma olabileceğini düşündü.