Şimdi manasız olacak ama geçen gün ben de yaşadım aynı şeyi yani bebeğim değil de ben yaşadım. TSH hormonu o tiroid hormonu dediğiniz benim baya yüksek çıktı belirti falan da yoktu ultrason çekildi doktor tiroid bezinde şekil bozukluğu oluşmaya başlamış dedi detaylı kan tahlili bakılacak Çarşamba günü. Toplum arasında da guatr dediğimiz hastalık oluyor o tiroidin yüksek olması genelde ama tabi ki kontrol ettirmekte fayda var bebeğiniz henüz çok küçük tedaviye hemen başlanır mı bilgim yok açıkçası ama eşimin kuzenleri de bebekken başlamışlar tedaviye sanırım bebeklikten de başlanabiliyor 🌸