baykuskiz_ Hahhaha valla çok güldüm yorumlara 😁 şöyle görüştüğüm biri vardı hepimizin hayatında vardır mutlaka ne zaman bir araya gelsek arkasından eşimle kavga ediyoruz durduk yere veya görüşmeden sonra öyle bir baş ağrısı tutuyor ki denk gele gele artık tesadüf olmadığını düşünmeye başlamıştım ki atlet iç çamaşır olayını duydum ters giyip gittim ay o gün hiç bişey olmadı 😂 çocuğum da öyle çok nazara gelirdi kimseyi yabancılamaz herkese gider falan her gün krizler ondada baya değişim farkettim ondan test edilmiş onaylanmıştır yazdm 😂😂