gkcepln Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık sma optipro kullanıyorum. sma iyi geceler kullanan varmı acaba memnun musunuz
sarikusveannesi gkcepln Bende sma kullanıyorum 3 numarasına geçicez iyi gecelerin farkı tok tutması diye biliyorum aynısıysa sadece tok tutma özelliği varsa gece ondan içirebilirim çok sık kalkıyor farkı ney sizce