Anneler,kızım 7 aylık alttan bir dişi çıktı geçen hafta,çok sancılı bir süreçti şimdi yanındaki dişi de patladı dün hala aşırı huzursuz huysuz.bu diş çıkıp tamamen uzandığında mı rahatlıyor yani diş çıkma süreci tamamlandığında mı yoksa ucu çıksa rahatlaması için yetiyor mu birde alt çıktığında üstün gelmesi ne kadar sürüyor yada çıkan dişin uzaması be kadar sürüyor