Twinmoom Bebeklerim 8,5 aylıklar iki üç gündür çok iştahsızlar ek gıdayı güzel yiyorlardı ama bişi oldu anlamadım mamada doğru dürüst içmiyorlar bebekleri böyle olan var mı ?
Kyselz Twinmoom benim bebeğim de öyle yemiyor ve çok huzursuz çok canım sikiliyor uyku düzeni de alt üst sürekli inleme ağlama halinde yemek yemiyor süt içmek istemiyor şaşırdım kaldım neden böyle oldu bir anda oldu 8. Ayda atak varmı ki acaba
Cimcikbasan Diş olabilir, atak olabilir. Üzülmeyin geçiyor. Ben de çok üzülüyordum. 10. adayız madallahi var ama diş döneminde iştahsızlık olur
Twinmoom Cimcikbasan ya inşallah atak haftasına giriyoruz belki ondandır dişleri önüz görünürde yok ama bellide olmaz tabi inşallah bir an önce iştahları yerine gelir 🙏
Twinmoom Kyselz evet varmış canım 36 haftalık oluyorlarmış ozaman biz 19 mayısta gözüküyor atak ama bazen 1 hafta önden başlayabiliyormuş herelde öyle oldu umarım geçicidir 🙏