-perannesi Selamlar bebeğine la roche syndet kullananlar var mı? Bugün doktorumuz kaşıntı ve kızarıklık için bunu kullanabilirsin dedi. Kullananlar var mı? Kaşıntıya iyi geliyor mu?
fatmaa37demir -perannesi kızıma kullanıyorum atopik dermatiti var. Yaklaşık 3 aydır kullanıyoruz. Memnunum