Metehannnn 2. Olursa hayatın tamamen onlara bağlı olacak birken kolay ikiyken zor. 2 çocuğa bakacak kimse olmuyor. 2 çocuğa birden yetişmek zorundasın ayrıca çalışan kadına evde parasız kalmak üstüne birde tüm işleri yapmak çok çok zor bişey adaptasyon süreci çok zor oluyor kadın için. İlk çocuğuna haksızlık ettiğini düşünüyorsun çünkü ona artık yetişemiyorsun artık ilgilenemiyorsun istediğin kadar ilgilnemye çalış olmuyor. Kalbin ikiye bölünüyor önceden biri için planlar kurup onun için harcamalar yapıp onun için endişelenirken bu ikiye katlanıyor. Üstüne birde eşinin artık 2 çocuklu eve hiç uğramak istememesi baş gösteriyor.. Kimde 2 ve üstü çocuk varsa bunu gözlemledim. Mutlaka dışarı atıyorlar kendilerini. Sen bir başına 2 çocukla her daim parasız pulsuz evin içme hapsoluyorsun. Çalıştığın zamanlardaki kadar konforun yok çünkü. 2 çocuk varken eşlerde uzaklaşıyor hangi bir çocuğa yetişeceksiniz.. Erkekler eğer bu dönemin geçici olduğunu bilip karısına destek olmayıp bir şekilde arkadaş ortamına, bilgisayar oyunlarına TV telefona, başka ekstra işlere yada Allah korusun başka kadınlara yöneliyor. Ve genelde bu böyle aksini görmedim hiç çevremde. Ben ilk çocuğumdan sonra çocuk istemiyordum. Hep diyorlardı bir kardeşi olsun ama olmaz filan diye. Sanki kardeş olanlar birbirlerine setek mi oluyor çoğu başka başka yerlerde kendi hayatlarına bakıyor kardeşlerden çok arkadaş çevresi destekte bulunuyor dert Ortağı oluyor. Çok nadirdir destek olan birbirine ben tek çocuğuma her imkanımız sunmak vaktimi enerjimi ona harcamak istiyorum diye cevap veriyordum Her neyse.. Seçim senin bu benim deneyimimdi ve çevremden görüp analiz ettiğimdi