Minikannesi0 Kızlar şuan aptamil kullanıyoruz bebeğim 3 buçuk aylık 2 aydan sonra sütüm kesildi mecburen kullanıyorum ama mama fiyatları malum 900 gr bir haftada bitiyor belki daha az farklı bi mamaya geçsem bebeğim zayıflarımı hangi mamayı öneriyorsunuz
Dolunayarad Minikannesi0 bende aptamiş kullanıyodum bebelac geçtim malum bugğn denedik bakalım nasıl ilerlicek
Minikkussum Minikannesi0 hiç değişme bence aptamilden sonra başka mama pek yaramiyo ben o hatayı yaptım sen yapma evet pahalı ama Bebelac Gold çok tok tutmuyo genede sen bilirsin hipp sma en pahalısı hip sma aptamile aynı fiyat
livanurvealpinannesi61 Minikannesi0 İnternette daha uygun bende aptamil 5 numara kullanıyorum 15 gün gidiyor bize oğlum 27 aylık ama küçük bebekler daha çok içiyor tabiki.
Ayseekin Benim çocuğuma birtek hip organik combiotk kullanıyorum kilo alımı falan gayet iyi Aptamil biz de kabız yapmıştı