Merhabalar..30 günlük bebeğimin gaz problemi sebebi ile bugün Nurse Harveys şurup aldım fakat bebeğime günde kaç kere ve kaç ml vereceğim konusunda emin olamıyorum..Önceki postlardan baktığım kadarıyla herkes farklı dozlar şeklinde kullanmış.Günde 3 kez ,her verişimde 5ml'den , günde toplam 15ml versem çok olur mu?